Skola igen

Vardagen drog igång lugnt och stilla förra veckan. Vi inledda terminen med bild ju!:D
Vi fick en rätt rolig uppgift, vi ska haka på konstelevernas projekt. Vi ska göra en parafras!
Alla fick en varsin bild från 1700-talet typ och den ska vi göra om till vår egen.
"Det är vägen dit som är det viktiga, processen.."
Vi skulle iav börja med att rita av den noga. Sen får vi se åt vilket håll det bär av..

Fredagen bär numera bara med sig en enda lektion. Så jag slutade redan klockan tio och gick hem för att städa och diska innan jag drog till Ronneby. Dagen efter åkte vi tillbaka till kristianstad för att ge kisarna mat. Det tycker dom om=).
Lisa älskar honungsmelon! Kommer ihåg att jag har förundrats över det tidigare.. Köpte hem en liten honungsmelon i helgen.. Men hon får inte hela! Bara små bitar när jag ska ha:).Får ju inte skämma bort dom för mycket!

Igår åkte vi, Stefan och jag, en sväng till hans syster och åt lunch/middag. Pizza:)
Det var jättetrevligt!

Idag tvättar jag.. Det har varit en soft dag i skolan. Gick en sväng inom expeditionen innan jag gick hem och pratade lite med studievägledaren. Jag pratade nonstop, nästan utan att andas i fem minuter och hon lyssnade. Vi bollade lite och bestämde tid på fredag så vi kan bolla vidare. Ska försöka få ihop en lista till dess.. Så vi kan reda upp detta nu. Tror hon kan hjälpa mig att bestämma mig!:)

Ne, nu får jag nog springa ner och ladda en ny maskin!

Kommentarer
Postat av: Carolyne

Uppdatering nu sötis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback