Kärlekshelg nästa

Nu är jag väl snabb! Med att uppdatera igen menar jag:) Denna veckan har gått snabbt.. hänt mycket känns det som.. och lite..

I tosdags var det lite drama och jag fick åka med min grannes tjej till sjukhuset. Där fick jag stänga av mobilen och ha den avstängd i några timmar.. När jag satte på den och messade Stefan, ringde han och sa att han var i Kristianstad.. Då hade han blivit orolig för mig och åkt hit! Så gulligt:D Jobbigt att bli orolig såklart och dumt av mig att inte höra av mig (trodde jag skulle kunna sätta på  mobilen snart igen:P) men typ.. Jag blev jätterörd.. Och det var himla skönt med min älsklings sällskap då:)

I onsdags var jag hemma.. har blivit lite förkyld och höjdpunkten denna gången kom i onsdags med enorm och envis huvudvärk..

Igår hade vi bild hela dan och målade. Vi hade besök av en modell då med. Så nu börjar vi bli vana tror jag..
Det gick inte alls så bra. Min målning blev helt förstörd av massa saker.. Känenr mig inte alls nöjd. Jag brukar känna mig nöjd. Jag har nog höjt mina förväntninga rpå mig själv nu.. Ska ta och sänka dom igen:P...

Idag slutade jag tidigt och har spenderat några timmar med att städa min lägenhet och piffa till den inför alla hjärtans dag. Det kom upp ett par dukar, ljus och några fjärilar lite här och var.

Ikväll kommer älsklingen och vi ska gå på bio och mysa. Det ska bli nice!:D

1. Läraren kollar på några bilder och ser glad ut. 2. Läraren kollar på min bild och ser inte glad ut. 3. Min bild. 4. Massa mäniskor och tavlor på bilden.


1&2. Det blev några fjärilar i köksgardinen. 3. En i blomkrukan, som inte fick vara kvar så länge (lillan fick fatt i den). 4. En fjäril satte sig på min fina tavla ifrån mormor. 5. Och ljusen som kom upp är en julklapp från min morbror Lasse. De är köpta hos UNICEF och är jättefina!


Lisa i sin älskade låda!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är jätteduktig på bilden! Lätt en av de bästa i klassen!

Postat av: Carolyne

Men dina bilder brukar ju bli bra mina blir svin dåliga men för en gångs skulle kände maj nöjd i torsdes. Jag utvecklas

2010-02-14 @ 17:37:21
URL: http://osterikerskan.blogspot.com
Postat av: citron

din bild var jätte fin tycker jag! roligt att du har en sådan fin talang!

Och mysigt du har där hemma med fjärilarna och sen lite växter i fönstret.

Och katt i låda, undrar vad det är som gör att de alltid älskar lådor? =) Min katt kryper ner i varenda låda hon hittar. kram!

2010-02-14 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback