Teckenspråk och bild tycker jag bäst om

Hujedamig vad jag låter tiden rinna iväg. Well, skev ju sist om att jag var sjuk.. Jag kryade på mig den veckans torsdag och fredag, så jag hann njuta av bildlektionerna och gåsamiddan men sen blerv ja kass igen. Riktig kass, med feber och huvudvärk och var helt slut.
Så nästan en hel vecka missade jag i skolan!
Först hade jag lite panik, men det var mest för att jag missade teckenspråk.. Det blev då två tisdagar i rad jag var hemma.. Men jag hade inget val.. Men jag kom ifatt igen:) Teckenspråk är sktkul!!:D Fast svårt..
Bild e med jättekul:) Men de kommer ja till senare...

Hmm.. har nog inte hänt såå mycket ändå.. Förra helgen firade vi Stefans bror. Vi åt middag hemma hos deras pappa. Grymt god mat.. Och det bjöds på ett jättegott vin med.. Minns tyvärr inte vad det heter men det ska jag ta reda på! Jag har börjat tycka mycket om rödvin! Känns nästan som jag blivit lite mer vuxen..=)

Imorn kommer Stefan hit och vi ska gå på julskyltningen på söndag. Det rä helt fantastiskt och roligt och underbart att det redan är första advent! Julpynt och adventljustakar åker upp på lördag med.. Lite julpynt med iaf..
Vi ska nog inhandla lite julpyssel till skolan med..
Efter måååånga om och men så blir det ändå av till slut. Julpyssel alltså.
Onsdagen den 9 december så ska vi pyssla på min skola! Å jag håller i det.. Ska bli grymt kul!
Jag hoppas många kommer... Så det blir en tradition... (Rektorn här är helt trög men de orkar jag inte berätta om nu..)

Idag när jag kom hem låg en av mina pudlar på golvet innanför dörren.. En lurvig liten gosig en. De små rackarskatterna har lyckats smälla ner den från översta hyllan i bokhyllan. Det var bara en rosett på den nu, men jag minns inte om det ska vara så elle rom den hade en på varje öra..
Lisa mjauade när jag plockade upp den och kom emot mig, nästan som hon sa "kolla vi hittade en inkräktare, men vi tog hand om den". 

Sen Anna blev medlem på fejan har hon lyckats övertala mig att gå med i massa fler online zynga spel.. lr vad de nu heter... Jag har nu ett akvarium, cafe, nöjespark och citylägenhet utöver min farm.. =P

Idag på bilden gjorde vi screentryck.. Jag gjorde tre tryck, men ni får bara se två.. det tredje kanske jag visar efter jul;) Det var kul! Blev inte helt perfekt, men man e ju nybörjare.. En till sak att införskaffa i mitt framtida pysselrum...
Förra bilden gjorde vi självporträtt i.. vad heter de.. ritkgi storlek.. tappar orden nu:S
Man kunde måla sig själv som man såg ut, som man trodde man såg ut eller ville se ut. Jag valde väl det senaste..:P Jag ville undvika att behöva rita definerade linjer på mig själv så jag gjorde en fladdrande klänning.. ansiktet la jag inte ner alls mycket energi på.. så kolla inte på det..

Åh! Jag har sabbat min dator:(. Jag höll på att bränna ut massa bilder och sånt och hade lämnat/glömt cdhållargrejen ute.. Och satte ner foten.. och det sa krakch... Jag trycke in din med milt våld och tryckte på ejectknappen och hoppades supernaivt att ploblemet magiskt hade försvunnit..
Men det hade det inte.. Nu går den inte ut alls.. Jättetråkigt=(...
Och mina stövlar gick sönder för ett tag sen.. Det har jag kanske sagt.. De vita skorna e  med trasiga.. Ush..
Well well...


Nu ska jag städa.. plocka undan, damma, dammsuga, torka golven, diska.. å vika tvätt med ju.. ojoj!

Åh, en sak till!:D
Betalade första inbetalningen till skolresan nästa år. 500 kr av 1300 är avklarade.. ska se till att spara i tid denna gången.. Till Amsterdam bär det av! Nice va! Har ni tips på vad man kan hitta på där så kommenta det=).

En sak till glömde jag=P. Vi åkte vill Växjö en sväng förra helgen med.. Kikade lite på stan och på samarkand.. Sa hej till mamma och kramade henne.. =)






Vi patenerade och målade maskerna med för ett tag sen.. Tyvärr blir det bara den här bilden för jag har rensat datorn på alla bilder och efterssom cdgrejen inte funkar kommer jag inte åt dom.. Denna hade jag lagt upp på facebook.. Min till vänster.


Söta Therese bjöd på goooda chokladkakor en dag.. Hon fyller år imorn så stort Grattis!!=D








Kommentarer
Postat av: Vicky

haha, ska ni till Amsterdam ska du testa att röka på ;P Skojja bara.... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback