Onödigt inlägg

Sådär! Nu har jag ringt runt och det är bestämt att anticimex kommer till  mig på onsdag mellan 8 och 12.
Försökte komma undan att ringa genom att göra felanmälan på nätet, men det gick inte för abks hemsida är helt knäpp. Den funkar inte alls. Men det var nog bra, för jag måste minsann ringa officiella/formella/myndighets samtal lite oftare för jag blev oroväckande darrig i armarna. Men det gick bra.. Så obehagligt var det inte:)

Nu dricker jag kaffe och ska snart ta mig nåt att äta. Sen bär det av till skolan.. Kanske kanske kommer in till stan idag.. Har massa ärenden där.. Viktigaste är att köpa julpyssel och få vacinationssprutan som jag inte kommit åt än..

Äh, detta var ett onödigt inlägg.. Men nån blir kanske glad över att det inte är så långt?;)

Kommentarer
Postat av: wg

helt ok,,gillar allt,,,



2009-11-30 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback