Sommar

Dagarna flöt på i ilfart och plötsligt har det gått en hel vecka sen sist. Men det känns inte riktigt som det har hänt nåt..
Vi jobbar med enkäten på samhälle.. vi börjar bli klara nu tror jag,,
Alla jäkla jeans gick ju sönder i kör så jag köpte ett par på Kappahl. Tänkte att det kunde vara kul och fräscht med ett par ljusa jeans. Men ack så fel jag hade. Det är superofräscht. Varenda liten fläck syns. Om en liten fågel skulle andas på dom, skulle det synas. Men de e snyggt till stövlarna=P.

Idag hade jag läxa i svenska och engelska. Svenskan har jag gjort. Hyffsat iaf. Men inte engelskan.
Vi fick den i fredags. Och det var en slump att vi fick den, för det står i ett mail som alla får och det  var en slump att nån kollade den då. Annars brukar vi kolla den mailen på måndagar och då hade jag fått reda på det igår. Hur som, vi skulle läsa om Shakespere och skriva om honom. Jag började igår, men jag hade ont i huvudet och kunde inte koncentrera mig. Skäms lite. Känns inte alls bra. Förra året hade jag inte gått å lagt mig föräns jag hade fixat klart läxan. Attans..

Helgen har jag spenderat i Stefans lägenhet. Han har jobbat och jag har längtat efter honom. Och sett på house=). Det är ju säsong 4 som går på tv nu men enligt TPB så ska det finnas 6 säsonger. Weird..

Jag längtar till sommaren.. Värmen.. Förr i tiden gillade jag vintern mest, men det är framför allt snön jag gillar. När den uteblir är vintern mest tråkig.
Åh, sommar..

Nu får jag snart gå till skolan. Ska slänga på lite makeup och packa väskan med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback