Så anna

Massor har hänt. Såklart.
I mitten av januari var jag på farmors begravning. Det var såklart sorgligt, men jag kände inte henne så väl så för mig var det inte så jobbigt. Och efterssom pappa då kom till södra sverige fick jag träffa honom några dagar.
Jag har haft två naturkunskapsprov som jag precis klarat. Det senaste trodde jag att jag klarat med lite större marginal, men jag hade misstolkat några frågor så det var inte så lysande som jag hade hoppats. Men än så länge så ligger jag en bit över godkänt iaf.
Den 6 februari var det lite fest hemma hos mig. Vi var ett litet gäng som åt godis och popcorn och spelade kort. Och drack öl.
Och så drog vi vidare till Biljard och sen Harrys. Trevlig kväll med trevliga människor, men jag saknar danskvällarna. Viky, och Lindell, det är inte samma sak att gå ut längre utan er!


Dessa två lånade jag av Lilia.


Jag och Lilia senare på kvällen när vi kommit downtown.

Jag har köpt nya skor. Ett par stövlar. Bruna i skin.. Superläckra. Vagabond på rea. Betalade 350 och det ursprungliga priset var 1190. Fun=).


Och fredagen den 13 i februari åkte jag till Växjö. I växjö åkte jag direkt hem till Vicci och fick äntligen träffa hennes lilla fina bebis. Dan efter döptes bebisen till Isac. Precis innan dopet var det bröllop i kyrkan så jag gick två varv runt kyrkogården innan jag vågade närma mig och smita in där jag hittade några kända ansikten. Efter ceremonin bjöds det på supergod mat.

Tyvärr hade jag bara mobilkameran.
Attans vilket charmtroll lilkillen e!



Isac med mamma.



Hittade en bild från söndagen hemma i växjö med.
Mamma och jag tog en sväng ut till Hissö och gick en promenad. Tillbaka till bilen gick vi på isen och på fastlandet avslutade vi vår utflyckt med mumsig varm choklad. Superhärligt!


Sportlovet vecka 8 spenderade jag med Stefan. Vi åkte till Ullared på torsdagen i hopp om att fynda, men vi blev båda rätt besvikna. Det visade sig vara ett superstort ÖB och inte alls det fyndparadis vi trodde det skulle vara. Men vihittade lite smått och gott ändå. Bland annat en pudel i form av hundleksak som jag lade till min samling.

Och så kom bokrean. Jag gick ut på stan och tänkte välja böcker för sisådär 300 kr. Men jag åkte hem med fyllda kassar och hade spenderat ungefär det dubbla. Jag hade redan tidigare köpt första delen i Stieg Larssons Millenium serie och kompleterade den. Den är superspännande och jag har läst non stop sen jag började. Nu har jag 50 sidor kvar på sista boken och jag kan varmt rekomendera böckerna.



Såg filmen på bio med och den var tyvärr en besvikelse. Se inte den.
har även sett den senaste wallanderfilmen på bio för några veckor sen. Den var bra. Helt klart sevärd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I ... am ... stunned!!



En uppdatering. Får väl låna de där Stieg Larsson böckerna av dig nån gång...

2009-03-10 @ 18:58:51
Postat av: Nicole

Naw vilken liten gullgosse, så otroligt söt.

Nu tycker jag att vi ska ha klassfest snarast var ju jätte länge sedan vi festade :(



Kram

2009-03-10 @ 19:11:16
Postat av: Vickan

Ska verkligen försöka komma ner när jag har pengar, men det händer dock inte allt för ofta, närmare bestämt aldrig! Men då ska vi parta järnet iaf!



Saknar dig! <3

Postat av: Lisa

jag lyckades faktiskt oxå fynda :) bokrean alltså

2009-03-12 @ 11:49:55
URL: http://lisafi.blogg.se/
Postat av: Cecilia Grengby

Jag har inte läst boken och inte sett filmen, men hört att filmen ska vara bra. Men man får se den som en egen film, inte jämföra med boken... lätt hänt =) Nåja, smaken är ju som baken. Vet folk som inte gillar boken... får se om de gillar filmen =) Kul med uppdatering, min sida är på renovering, hoppas den snart kommer igång igen! Kram, kram

2009-03-13 @ 11:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback