Pyssel och annat kreativt

Hehe, det verkar bli torsdagar jag bloggar. Är nog mest inspirerad då efter bilden:). Idag skulle vi måla självporträtt igen, men vi var några som inte ville det så läraren gick med på att bygga upp nåt annat vi fick måla av istället då. Men det blev bara jag som målade av hans stilleben, då de andra finslipade på tidigare projekt.
Det var iaf kul och det gick rätt bra! Han uppmuntrade mig idag igen att söka till deras konstlinje nästa år:). Riktigt känner hur mitt självförtroende växer! Det är jättekul att höra lixom!
Aja..

Igår pysslade vi.. Det blev jättelyckat! Tror jag.. det kom massa folk iaf och de verkade ha trevligt. Flera kom fram till mig idag och sa att det var jättekul igår. Det är nice:D.
Så får vi se om någon tar vid nästa år..

Hmm..
Jo! I helgen åkte vi ju till Växjö och firade mamma! Det var också jättetrevligt! Vi hade lite presentpanik men vi hittade till slut en liten ljustake som jag tyckte var precis mammas stil.. Hon verkade gilla den med:)

Jag är jättetrött... Joxar med telefonen samtidigt som jag bloggar. Datorn ville först inte hitta bilderna jag tagit idag, men nu kom de nog fram. Tillsammans med en gammal bild från bulgarien som jag inte sett på mobilen på läänge.. Konstiga apparater...


Här kommer lite bilder iaf!:)

Louise och Ida gör flaggor (banderoller eller nåt.. vad ska jag kalla det?) till idolfinalen som de ska se i globen, ett par härliga människor som gör det mycket roligare att gå till skolan i mitten och på bilden längst till höger ser ni min målning och stillebenet som jag målade av..


Elin och ett till av hennes fantastiska självporträtt.



Från pysseldagen!






Kommentarer
Postat av: mamma

Det var en perfekt present - blev jätteglad ju....

2009-12-13 @ 12:48:21
Postat av: Anna

Skillnad från mina streckgubbar iallafall. :p

Kul att pyseldagen gick bra.

2009-12-13 @ 16:20:37
Postat av: Katten

Väntar spänt på en uppdatering! Helst innan torsdag ;-) Kul att julpysslet blev så lyckat! Du kanske kan hålla i något annat pyssel, kanske vid påsk?



Kramar i massor!

Postat av: Kristina

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 11:25:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback