Söta bilder

Veckan lunkar på. Jag har inte så mycket att säga.. Har några söta bilder jag tänkte lägga in..
Har haft idrott idag med.. Gick inte alls bra idag.. Fick minst tre likadana målchanser som förra gången (då jag satte två) men denna gången shabblade ja bort de hela tiden=P. Men de får stå ut med mig.. Jag tänker inte ge upp!


Sötnosar i skolan. Elin och Johanna fotar Lisa=)


Söta katter i fönstret..


Lisa provligger min nya väska och Lillan ligger på nytvättade kläder..



Och så till sist en bild på mig från förra onsdagen som jag snodde från Teres bilddagbok=P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min hy ser ju fantastisk ut på den bilden haha!

Postat av: Marica

Tack gumman. :) Du också. Läste i ditt brev, ja du minns nog, och hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll för dig. :)

2008-09-03 @ 21:43:55
URL: http://chaelas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Söta katter! :)

2008-09-04 @ 17:44:35
URL: http://fotofreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback