Resume

Förästen, kan ju dra en snabb resume av veckans händelser.
Jag klippte mig i tisdags. Fick bort allt det slitna. Det var riktigt nice!
Besökt Ronneby. Fått besök. =)
Köpte inneskor till idrotten i fredags. Och så gick vi ut på kvällen. Till biljard=P.
Det var kul=)
I lördags lagade jag min första lasagne. Den blev nog rätt god. =)
Det var iaf trevligt när den åts..


På fredag ska jag på bokmässa i Gbg. 4 oktober helgen är det nog fest hos Lisa i Helsingborg..
Helgen efter det funderar jag på att åka till Stockholm. Och stanna en vecka.
Om jag får ta ledigt, och fixar kattvakt..
Vill häsla på Lindell, hunniebunnie, Vickan och pappa
Försöker pussla ihop veckorna och tiden..

Har förästen börjat äta igen.. Jag är nöjd med det jag gått ner=). Men jag är inte klar.. Tar mer en någraveckorspaus bara.
Försätter träna, och ska försöka hålla maten nyttig. (Från och med idag=P)

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: tessie

hey hun. har tänkt fråga dig i en vecka nu typ.

när lisa har fest skulle du vilja sova hos mig då? du kanske kan låna en helt egen säng här, annars finns soffan jue. för jag vill inte gå hem själv. hbgär ju en storstad vadsomhellst kan ju hända här.. pusspuss!!

Postat av: lisa

jaapp fest blir de ;) weiiii

2008-09-23 @ 19:11:36
URL: http://lisafi.blogg.
Postat av: Cecilia Grengby

Det låter ju trevligt att du börjat äta igen... jag förstår vad du menar, men det låter lite roligt! Själv fungerar det jättebra för mig att äta enligt GI, det är inte alls svårt och det behöver inte vara en överdrift bara inspiration! Jag försöker också att pyssla med tiden, ska försöka pyssla in dig =) så vi kan träffas, annars får det bli till våren. Kram

2008-09-25 @ 13:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback