Kär

Jag har en fin nyhet till er=).
Jag har träffat en underbar man och vi är tillsammans.
Jag går på fluffiga rosa moln..


Hmm.. försöker komma ihåg vad som har hänt sen sist. Jag får minsann skylla mig själv när jag uppdaterar så sällan. Vi har haft några lediga/halvlediga softa skoldagar, då lärarna haft möten.
Har jobbat lite och ska förmodligen jobba hela lovet.
Har haft massa skolgrejer. Vi läser Brave New World på engelskan som ska vara klar nästa vecka. Men de e nog under kontroll. Blev precis klar med samhälleuppsatsen som skulle lämnats in idag. Men vi var några stycken som fick uppskov till imogron. Hade historiaprov i fredags som gick dåligt. Hade 43 av 54. Och det var ett rätt lätt prov. Är irriterad på mig själv.. Men får ta nästa. Hade naturkunskapsprov igår som gick lite bättre tror jag. Vi har inte fått reda på resultaten än, men jag har större förståelse om jag missar poäng på de provet. Drömde om joner och atomer och kemiska beteckningar den natten. Allt var huller om buller..

Hmm.. Såg Patrick 1,5 i lördags med min sötnos. Den var helt ok.. Mysig och småcharmig. Inte hysteriskt rolig, men rolig!
Och igår såg jag Wall-e. Superduper sockersöt!=)

Kommentarer
Postat av: Cecilia Grengby

Mmmm... mysigt att du går på moln, kära syster! Vad glad jag blir. Ha en skön helg!

2008-10-17 @ 12:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback