Grattis mamma Vicci och pappa Mike!!!

Ska fixa en till liten resume. Attan va dålig jag ä på att uppdatera=P. Förförra fredagen, alltså den 26 september, åkte jag med skolan till Göteborg och besökte bomässan där. Det var jättekul! Bra mässa, söta kompisar med. Köpte en hel del=). Hehe, men mest till andra=P...
Den fredagen hann jag besöka en till stad en bit ifrån mig. När vi kom tillbaka till krisitanstad och stationen så rusade jag (med kassarna och min snygga stil) till tåget och jag hann precis med det. Till Ronneby alltså=P.
Väl i Ronneby kom jag till en varm famn och ett jättefint dukat bord med doftande, lockande mat. Det var supermysigt=).

Hela söndagen den helgen tänkte jag på Vicci som skulle föda. Men lillkillen kom inte föräns på måndagen. Finns en bild
här.. Jag ska fråga om jag får lägga upp den bilden här i bloggen. Det blev iaf en pojke, en jättefin helt perfekt liten pojke!
Välkommen till världen lilkillen och Grattis mamma Vicci och pappa Mike!!!=D

Förra veckan flöt på. Jag har blonderat håret igen. Blev rätt bra tycker jag=). Kanske får upp lite bilder här, annars finns det ju i min bilddagbok. Så ni vet..
I fredags var jag en snabbis i Ronneby och i lördags var det fest med utgång i Kristianstad. Det var superduperfun=).

Ne ni, nu ska jag gå till skolan. Ska säga till mig själv att skriva mer i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback