Idag blir jag 20 år


Fick jättefina rosor av mamma och Anna!!

image389

Efter skolan hade vi tänkt åka in till stan för att besöka systemet, men ingen av oss kände för det. Vi hade nog alla fått nog efter helgens eskapader=P. Men ska nog dit i vecknan.. Vi får se=).
Iaf, i lördags jobbade jag ju först.
Sen förfestade vi hos mig, Nicole, Johanna och jag innan vi skulle till stan. Men jag blev kvar hos Rebecka och sov där=P. Och idag var vi några stycken hos mig efter skolan och åt lite potatis och purjolöksoppa (som jag gillar mycket=P) och till efterätt åt vi hallonsmulpaj med vaniljglass=). Var jättemysigt!=)

Två coola snubbar på Cityzoo..


Efter jobb och innan förfest hos mig i lördags.. (Och sista bilden visar typ vad jag hade på mig=P)


HALLON=D







Kommentarer
Postat av: Mystiger=)

Än en gång ett stort grattis gumman på din stora dag:) Puss

Postat av: Nicole

GRATTIS GRATTIS!!! =D
Hoppas att du hade en bra dag X)

2008-05-20 @ 14:11:58
URL: http://niccole.webblogg.se/
Postat av: Cecilia Grengby

Herregud nu skäms jag! Ett stort GRATTIS i efterskott, jag missade totalt, förlåt, förlått... får jag skylla på skolan...? Vi får fira dig i sommar när det är (lite) lugnare för mig. Många kramar!

2008-05-20 @ 21:17:35
Postat av: lisa

hoppas du hade en bra dag gumman

2008-05-21 @ 14:06:01
URL: http://lisafi.blogg.se
Postat av: Renefilippa

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2010-06-17 @ 11:46:31
URL: http://renefilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback