Jättegul iögonfallande väst

Nu ni! Ni anar inte! Jag är såjäkla stolt över mig själv så det finns inte! Jag har gjort det läskigaste, största jag kan komma på sen jag var i simhallen. Berättade jag att jag köpte en reflexväst för ett tag sen? Så att jag inte skulle kunna skylla på att det var mörkt när jag skulle ut å jogga. Jag har iaf dragit mig för att använda den. Den är lixom.. Synlig. Och jag vill ju inte direkt synas=P. Och ni minns i sommar då jag gjorde ett tappert (=P) försök att komma igång å jogga. Och steg upp typ halv fem på morgonen för att ingen skulle Se mig jogga=P.
Så. Idag, nu ikväll har jag joggat i denna supergula lysande väst! OCH dessutom joggade jag ordentligt! Jag pushade mig verkligen! =D=D

Jag klädde mig och stod tio min och tänkte jag vågar inte. Så knöt jag skorna och sod i en kvart och glodde på dörren. Och. Så gick jag ut. Jag verkligen peppade mig själv. (Hehe, pepprade=P).
Jag sa till mig att varje person jag mötte tyckte jag var duktig. Jag skrattade åt alla andra löjliga tankar som försökte trycka ner mig.
Och så ni vet så snöar det.. =D

Nu började jag i fel ordning, men jag kände at tjag var tvungen att berätta om det där först.
Ska bara nämna att jag var på kent konsert i helgen. De var bra åså.
Städade och gjorde jättefint.. Så det är jättemysigt hemma hos mig nu.
Köpte vanilj chailatte förra veckan. Gott=).
Thats that..

Iiihh, glad=D

Kommentarer
Postat av: Anna

Me have the bravest sister!!!

2008-03-17 @ 23:18:18
Postat av: Lisa

DUKTIG du e :) nu blir de lättare för nu har du tagit de första steget...kramsss

Postat av: Christian

Du är duktig du sötis, keep up the good work!

2008-03-18 @ 13:04:19
Postat av: Lisa

GLAD PÅSK ELLIE !!! Kraammmisen lisa

2008-03-22 @ 11:27:50
URL: http://Lisafi.blogg.se
Postat av: Emrefredrikke

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-08-25 @ 12:52:25
URL: http://emrefredrikke.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback