Storhandlat och filmkväll

Jag kom iväg innan idag. Handlade massa mass amat på willys.. och jag fick vänta i en evighet på bussen sen när jag skulle hem.. Men jag underhöll mig med mobilen! Och nu har jag mat för flera veckor typ.
Sen kom Lindell hit. Vi såg no country for old men. Den var helt värdelös. Jag Fattar inte hur den kan ha fått priser. Vi fattade typ ingenting. De bara.. sköt.. och sköt.. och sköt..
Men vi spolade fram så vi slapp se den å kunde prata istället. Vi behandlade ämnet män. Män är weird.
Så stekte vi squash. Och hade blomkål. Och jordgubbar=). Såklart..
Nu har hon precis åkt. Imorn ska jag träffa Nicole.. Så ska vi snacka. Och så tänkte jag gå förbi Rebeckas och hämta min blomma som hon passade när jag åkte till sthlm. Och som jag ännu inte hämtat=P...
På tisdag ska jag till Malmö=). Med Lindell.. Vi ska kolla läget.. Vi har planerat att åka dit första helgen i juli så ska vi bo på vandrarhem och ut och festa.. Ska bli så kul! Längtar..

Jag känner mig skum.. Saknar nåt. Saknar mina katter..


Kommentarer
Postat av: lisa

tack så mycket gumman! jag ska ha de bra hehe..ja de får vi se till att fixa:) varför e inte kissarna hos dig? :( KRAM

Postat av: Marica

Du har gjort om designen. Vad fint. :)

2008-06-23 @ 21:37:27
URL: http://chaelas.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tjena! Den filmen såg jag på bio, jag gillar den -just för att den är så annorlunda, ingen musik i hela filmen, den är INTE vanligt. Man behöver koncentrera sig på den. Men smaken är som baken = delad. Jag tror att antingen gillar man den, eller inte =)Kram kram!

2008-06-25 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback