Stockholm

Nu har jag varit i sthlm några dagar. Kom i tisdags.. Tar det mest lugnt. Planerna blev ju rätt ändrade.. Har inte känt för att besöka några museum. Men det kanske kommer fler tillfällen. Det hoppas jag.
Men jag har varit lite på stan. Min bror och hans familj är här samma vecka som jag och för nån dag sen så var Mia
(brors fru) och jag på stan. Vi körde in i stresstrafiken. Folk är helt galna här. Vi var de enda som brydde oss om lysena vid övergångställen. Hehe, var på stan idag igen med Viky och Cattis och de tog med bara i handen och drog med mig.. Det är nog bara turister som stannar. Är där inga bildar så går man. Är där bilar så går man förästen med.. Aja
Hann bara träffa Cattis lite. Viky han gå i några affärer med mig. Saknar dom redan.. (Stor varm kram till er!!!)

I Växjö träffade jag Vicci å Sanna. Bara en snabbis det med.. Vicci ger mig nästan en hjärtattack varje gång vi ses med sina Knäppa upptåg. Jag är helt enkelt ingen bustjej=P.

Katterna är hos mamma och Anna nu.. Saknar dom.. Katterna och mamma och Anna.
Jag bara saknar nu=P.
Sen när jag åker härifrån kommer jag sakna pappa.. Jag vill ta med er allihopa..

Hmm.. Jag har köpt lite roliga grejer.. Några skärp och toppar. En tröja.. Ett litet hänge av blå sten. Ska kolla upp vad det är för sten..

Provade att steka squash nån dag med. Mums=). Ska börja använda det mer i matlagningen tror jad.. Squash+bönor blir nog en bra köttersättning vid iaf några måltider.. Bättre för miljön ju..

Då i lördags när jag egentligen skulle ha åkt till växjö och det inte gick fick jag följa med Mia och barnen till stranden.. Så satt där å softade.. Rätt folktomt så hade jag haft med mig bikini hade jag nog vågat bada.. Men det hade jag inte.

Tänker att jag ska sluta röka nu med. Det går inge bra. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: lisa

åhh stockholm e underbart :=) hoppas du hare bra !! kram

Postat av: lisa

åhh stockholm e underbart :=) hoppas du hare bra !! kram

2008-06-08 @ 11:24:23
URL: http://lisafi.blogg.
Postat av: lisa

NAWW tack hjärtat..de va de finnaste någon sagt till mig på länge...thank yoouu darl

2008-06-11 @ 13:30:25
URL: http://lisafi.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback