Skåne igen

Så.. Ikväll är jag hemma och ska bara slappna av. Jag har varit massa här och där de senaste veckorna. I måndags träffade jag Viky en snabbis igen. Hon kom till Rönninge och vi softade och tog det Lugnt. Drack saft och kaffe och rökte i solskenet.. Precis som förr i tiden.. Sen i veckan träffade jag en vän.. Vi åkte runt massa.. Lyssnade på musik och hade trevligt=).
I fredags var jag helt ledig med. Det var supertrist.. Första dan på länge då jag inte hade några planer lixom. Mia kom på kvällen och lämnade mina saker.. Så jag träffade iaf en människa den dan med=).
Så igår kom Cicci och hämtade mig. Vi var och såg Dolly Parton i malmö! Först var vi hemma hos henne och F och jag fick för första gången se deras lägenhet. Jättemysig! Sen gjorde vi oss lite fina och åkte hem till en vän till Cicci. Där var de redan några stycken. Vi åt ost och drack inte alls god rosa "champagne". =) Men den slank ner ändå!=D
Det var massa folk där.. men det var ändå inte slutsålt för det var rät många stolar tomma.
Det var iaf supermysigt. Dolly var helt ok.. Jag e ju inte så stort fan.. Men jag tycker att hon är duktig. Det stora och roliga var att jag gjorde det med min storasyster=). Vi köpte rosa hattar där.. Alla fem hade rosa glittriga cowboyhattar på.. De ni!!



Saknar mina katter.. Det börjar verkligen bli tomt här utan dom..




Grillkväll i sthlm.. Mysigt!=)

 

Kommentarer
Postat av: Lokemelissa

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback