Shop

Lindell och jag hade en supertrevlig kväll i måndags=). Igår tog jag det bara superlugnt och softade.. Fick tvättat med..
Och idag har jag träffat några söta vänner=). Gjorde en apdyr linsundersökning som man Måste göra en gång om året.
Efter det köpte jag söta jordgubbar (underbara sommar som kommer med dessa järnrika röda bär!) och begav mig till stadens periferi där Jysk är beläget och där Terese jobbar. Om alla ska jobba hela jäkla tiden får man väl helt enkelt besöka er på jobbet=P. Imorsn ska vi förästen hälsa på Rebecka=). Wei!=D

Men jag hann träffa Annie idag med. Vi gick i lite affärer och drack en varsin latte på Fenix. Det är superrea i stan nu. Jag handlade lite.. Och så ska jag handla liiite imorn.. Sen får de va bra=P...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Urfina smycken!!:)



Ha en underbar dag imorron!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback