Friends again

Jupp.. Nicole och jag har pratat och nu är vi vänner igen. Det känns så skönt! Saknat henne.. Vi satt först på en bänk i blåsiga tivoliparken och sen gick vi och drack latte på Fenix. Och sen gick vi en liten runda på stan innan vi gick upp till Rebecka. Mina liljor har slagit ut.. Några är helt överblommade med.. Men en blommar nu och en av dom har nog inte blommat alls.. Förhoppningsvis får jag följa den utvecklingen..

Och nu ikväll när jag kom hem bakade jag bröd. Mums=). Bestämde precis att vi ska ha picknick med oss imorn på malmöresan, så det var riktig tajming att jag blev baksugen ikväll.. Så, imorn förmiddag ska jag bre mackor och blanda saft. Ska bli so fun! Å Lindell ringde iförmiddags å sa att hon hittade det sista fyrabäddrummet typ.. Så hon bokade de. Wei!! Vi har riktig tur som har vår Lindell som fixar å donar=).

Köpte honung innan idag med. Glömde de när jag avr på willys igår.. Men nu kan ja göra riktigt te igen=). Ska göra de nu och ta en skiva varmt nybakat bröd...


Vi åker till malmö imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill se bilder på liljorna!!!

2008-06-24 @ 03:05:51
Postat av: Nicole

Ah det är så skönt att vara vänner igen, miss you!

Och snart ska vi ses och ha kul och flumma som bilden haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback