Växjö

Tjao.. Det är sommarlovslugnt ännu. Jag träffade Jackie, Kim och SH en snabbis i lördags.. Vi gjorde inget spec.. Ska ta en fika senare i veckan eller nästa vecka=).

Sen höll jag på att bli galen av tristessen och.. stressen så jag åkte hem till växjö..
Kom hit igår på eftermiddagen. Jag följde med Anna ut på gården och kollade på djuren.. Jag kelade mest med katterna medans hon sprang runt å gav mat å rengjorde å sånt.. Sen åkte jag vill Vicci. Så roligt att träffa henne igen! Vi pratade massa gammla minnen. Allt från lärare på skolan vi gick på förr i tiden till allt hyss vi hittade på och pratade om på macdonalds. Tänk att hon snart ska bli mamma.. Det är helt otroligt. Och S ska ju med bli mamma snart.. Kanske hon är nu förästen. Får höra med dom.


Kommentarer
Postat av: Nicole

VA är du i Växjö? Här är det snabba ryck haha, men du kommer väl hem till helgen?

Kram

Postat av: lisa

tack gumman ;)

2008-07-02 @ 13:56:22
URL: http://lisafi.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback