Lördag

Och så var det lördag igen. Nu har jag iaf nåt att skriva om! Int emycke men lite.. Johanna och jag åkte till Bockeboda igår och gick lite i skogen. Hennes söta hund Maja var med också. Påminner lite om Blondie.. Vi var inte så duktiga nån av oss på att läsa karta å sånt.. Vi tänkte gå eljusspåret som var 2,5 km, så vi började följa lyktstolparna, men efter 20 min var vi tillbaka där vi började.. Och vi gick inte så snabbt så en bra bit av rundan måste vi missat.. Sen hittade vi lyktstolpar åt andra hållet å.. äh. De var helt rörigt.. Vi hade med oss te och kanelknäckebröd med.. Riktigt mysit!
Men det slog oss att vi satt ute i skogen med oömma vettiga utekläder och drack TE en Fredagkväll.
Jag känner mig gammal bara jag tänker på det.. Men.. det var ju faktiskt trevligt..
Vi pratade om utbildning å skola å sånt. Jag längtar till skolan börjar nu.. Jag behöver skolan.. Eller.. sysselsättning lixom=P. Jag saknar till och med att räkna matte. Jag tänkte köpa matte C boken, men ja vet inte vilken de använder.. Jag vet inte om jag vågar chansa..
Apropå köpa böcker så köpte jag tre böcker om miniatyr tillverkning för ett tag sen.. har bara bläddrat igenom dom, men de ser fina ut! Får ta tag i de å göra nåt så jag kan recensera böckerna sen..

Mina senaste vadvilljagblinärjagblirstorplaner handlar om beteendevetar/beteendevetenskap. En kompis föreslog ekonom häromdan med.. Och jag är inte helt låst vid Malmö högskola längre.. Jag kan tänka mig Lund eller nån annan stor stad.. KANSKE till och med Växjö.. (Hehe, vad säger du om de mamma?;)
Men inte Kristianstad=P No way..

Förästen, jag har fått rätt många kommentarer på de senaste inläggen. Tack! Love det!=)

Tja.. Jag har egentligen inget att skriva om.. Jag ska gå å göra makrillmackor nu och äta de framför familyguy på 6an.
Tack och lov för dessa underbara komediserier! De gör mitt liv lite lättare och.. gladare.. och när det är jobbigt blir de mer uthärdligt=).


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars ellinor!!!





LOL





Tur ni hade fika med er om ni hade gott vilse:D

2008-07-20 @ 02:04:45
Postat av: Mamma

Det tycker mamma låter bra....

2008-07-20 @ 02:37:53
Postat av: lisa

va bra då e vi två som dissar kristiand högskolan oo yeah..fast jag är helt klart låste vid malmö hehe..men växjo hade väl vart perfekt för dig ju :) come back home :) KRRAM

2008-07-21 @ 15:51:42
Postat av: lisa

tack gumman:) annars dör jag...ses på tisdag?????

Postat av: lisa

ok bra :) då ses vi :D

2008-07-24 @ 19:54:20
URL: http://lisafi.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback