Filmer och fikor

Får uppdatera lite igen tror jag.. Det ha rinte hänt så mycket de senaste dagarna.. Jag har träffat Johanna och Annie några gånger.. Johanna och jag mötte upp Annie i lördags och tog en öl på stan. Sista dagen av kristianstaddagarna.. Det var trevligt.. Johanna och jag gick en vända på tivolit med och försökte vinna nåt.. Vi lyckades! Där de var garanterad vinst=P.
Vi fick båda en grå söt råtta.. Gosedjur alltså..  Sen dan efter på söndan bjöd Johanna hem mig på middag och film. Vi gick en runda med hennes söta hund Maja vid Ekenabben med. Tror de hette så..
Filmerna vi såg var Guldkompassen och Blonde ambition.. Båda var riktigt kassa=p. Det går inget vidare för oss när vi ska välja film.. Vi hade inte skärskilt höga förväntningar på dessa.. Spec inte den Blonde ambition, men asså..
Har nån någon film att rekomendera?
Annie och jag fikade i måndags och jag ska snart ta bussen in och träffa henne igen.
Nu håller jag på å tvättar.. Igår var bara en.. grå trist dag.. Jag måste börja göra saker.. Jag lixom.. börjar bli fast i lägenheten igen.. vill helst inte gå ut..






Nu är mina mysiga älsklingar hemma igen iaf=)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Va söta små katter :)

Postat av: Anna

Gosedjur...GOSEDJUR?? Vill ha, vill ha!!!

ber snällt:)









tigger VILL HAAA!!!

~~~~~~~~

Fast filmen 'The Golden Compass' va okej... men boken va mycket bättre... du borde se filmerna jag tipsade om häromdan...

Annars kan jag ju tipsa om filmerna 'The Island' och 'The Notebook' dem är bra. Den ena är om ett mysterium och den andra är romantik...

Några andra är 'House of Flying Daggers', 'Crouching Tiger, Hidden Dragon', 'Final Fantasy: The Spirits Within', 'Final Fantasy VII: Advent Children', 'Returner (2002)'... - Se dessa med orginalspråket!!! Final Fantasy filmerna spelar inte så stor roll, de är animerade men de andra:(:(

2008-07-16 @ 23:02:52
Postat av: Anna

HEhe texten blir fet stil när man skriver inom *stjärnor visste inte detta:D

2008-07-16 @ 23:04:42
Postat av: lisa

dom är så sjukt söta kissarna :)awwwe

2008-07-18 @ 15:24:11
URL: http://lisafi.blogg.
Postat av: lisa

naw du är så söt elli:) jag ska tänka på de ;) vi ses den 29e ska bli kul att träffa er alla igen ;) PUSSSkraaaam

2008-07-18 @ 19:10:29
URL: http://lisafi.blogg.
Postat av: kickan

fina katter ;)

2008-07-21 @ 15:31:06
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Petra

vilka söta katter du har! :)

2008-07-22 @ 14:56:06
URL: http://sotnosen.blogg.se/
Postat av: Sigbjornhege

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2010-02-19 @ 09:26:19
URL: http://sigbjornhege.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback