Pankakstårta

Sitter hos Vicci nu. Vi har gått lite på stan och åt lunch ute. Jag köpte en klänning på gina tricot. Rea och superbillig à 49 kr! =) Kanske har den på lördg.. Vi får se. Igår följde jag med Anna ut på gården igen. Sen åkte vi till hissö och hade lite picknick.. Mysigt=).
Iaf, så ville Vicci plötsligt göra pannkakstårta så det är vad vi snart ska äta till efterätt.
Sist jag åt det var nån gång när jag fyllde år för jättelänge sen. Då hade jag önskat mig det, och mamma gjorde de till mitt kalas. Mums!

Jag åker nog hem imorgon. Tror jag. Så jag hinner fixa lite inför lördag.

Grattis till Sandra som fått en fin liten pojke nu=)!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha Gina Tricot tänk vad de skulle tjäna på att öppna i Kristianstad för de skulle ju ha dig som stamkund ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback