Jag är Fan värd mer.

Så. Massa da har gått igen. Denna gången när jag skriver är jag inte alls på bra humör. Jag kanske berättar senare. Först vill jag skriva av mig om allt annat. Alla vardagliga, vanliga grejer.

Sista dan på året 2007 tog jag bussen in till stan och mötte viky. Vi skulle kolla i lite affäre å se vad kristianstad hade att erbjuda på mellandagsrean. Inte så mycket. Men jag hittade en superfin tröja på cubus. (och när jag tog den ur tvämmaskinen å upptäckte att den krympt lite, såg jag att de va masa konstiga ullsorter i den. hur kan de va så sor skillnad på 30grader eller 40grader??).
Iaf.
Så åkte vi hem till viky å fixade iordning oss. Fick ju va fina på nyårsafton å allt!
Sen åkte vi till orana..  Det var rätt lugnt på orana.. Vi åt gott och såg på massa tv.. jag å en till busade lite med personalen, men de va inte riktigt på humör tror jag. Vi virade typ in bilarna i toapapper=P. Det är stående oranabus.
Tisdagen spenderade jag på orana med. Var mycket lugnt. Skönt..

  
Jag, oranajulgran och söta viky=).

 
Bitsy och tessie.

  
Tess, mimmi, tess.



Onsdagen åkte viky å jag till hässleholm. Vi skulel till ett ställe, men de hade stängt. Så vi ska kanske dit nån annan dag. Vi får se vad hon säger=P.
Så åkte vi hem till mig å lagade mat å så å senare kom nicole. Så käkade vi å hade trevligt å så. Gjorde panacotta å fick improvisera för kesellan (som det står i mitt recept at tman ska ha) fanns inte att köpa nånstans.
men det blev gott=). Hörde ja iaf.. hade blåbär till..=). Och viky bakade sitt goda bröd..

   
På sista bilden vill jag att ni observerar att jag har Inte valt tapet. Den var där och jag hatar den. =P



På torsdagen åkte jag till ett pucko i simrishamn. Eller nej.. Jag ska väl inte va dum. Eller jag är inte dum. Fast man ska inte säga så. Det är därför jag är arg. För jag kände att den personen behandlade mig som luft eller som en slampa. Och jag brukar ju inte skriva om sånt här. Men jag är så arg och upprörd över detta. Och det borde jag inte va, för jag borde inte bry mig ett dugg för det spelar ingen roll.
Men jag blir facktiskt sårad. Jag Är en människa med känslor jad med och jag Vill bli behandlad med respekt.
Jag behandlar andra människor med respekt. Jag förtjänar respekt.
Och jag är värd att bli omtyckt. Facktiskt.

Så. Fredagen.. hmm.. visst ja, den dan ägnade jag åt att åka buss hem igen.. Lördagen skrev jag en uppsats. (wohoo, STOLT!) och söndagen tvättade jag. Och vilade.
Idag började jag skolan igen. Gick rätt bra.. Kändes lite skumt.
Jag har blivit mycket osäkrare igen. För att jag.. är så satans puckad.
Och jag vet att det finns fina killar, så jag ska inte va sådärdum å säga att alla är dumma. (jag känner flera fina killar=)
Men jag e så trött på att bli så här sårad hela jävla tiden.
Så.
Nu funderar jag på att leva i celibat resten av mitt liv. Ensam. Å ha massa vänner å kela med katterna istället.


I lördags var det is på mina vardagsrumsfönster=P.. Det smälte på kvällen sen.. Men tyckte de va rätt skumt facktiskt!



  
Mina katter har börjat gosa!=)


 
Hehe, lillan satt å såg på tv. När jag kom närmare så kollade hon bort.. Gulligt=).

   
  

Kommentarer
Postat av: citronen

det är bra att du står på dig! klart folk ska respektera dig och bara säg till om någon är elak och du vill att jag ska lära personen en läxa.
du är en fin tjej, och du kan lägga det där med celibat på hyllan, för det finns fina killar där ute med ett hjärta och nånstans därute finns någon som kommer göra dig lycklig och du honom. man får lova sig själv att inte ge upp, för om man tror och hoppas så vet jag att det kommer lösa sig.

2008-01-07 @ 23:55:57
Postat av: Lisa

jag sa ju de att de ska bli bästisar hehe söööta....rolig bild på lillan när hon kollar in tv haha :) du e värd de bästa de vet du någonstans inom dig hoppas jag??? kraaaamis

Postat av: Ingrid

Hörrrö. det är ju mariannes buskar som ska viras in i toapapper ;P
hahaha

2008-01-11 @ 22:35:11
URL: http://obetydlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback