How to dance at a rave




Jag var bara TVUNGEN att visa er denna sörtsköna videon!!=D

Kommentarer
Postat av: Lisa

thihih

Postat av: terese

jaaa det är den bilden :)
tack.. hihi..

2008-02-06 @ 19:05:51
URL: http://murdermile.blogg.se
Postat av: viktoria

Jag tycker också att jag borde få komma tillbaka, jag har ju liksom inte gjort något. De vill ju att jag ska vara ärlig och be om hjälp och nu när jag verkligen gjorde det så skickar de mig bara till psyket och vet inte om de vill ha tillbaka mig.. Stor chans att jag kommer vilja vara ärlig fler ggr om det bara slutar såhär då.. Jenny lät väldigt skeptisk när jag pratade med henne men jag tycker inte de kan ge upp innan vi ens har försökt..
Ja, har mediciner igen men bara vid behov, alltså hela tiden :P men lär inte få ha kvar dem om jag får komma tillbaka antar jag.. Tommy sa att det var ok med medicin i sånna här "extrema" fall :P
kram.. saknar dig och skåne!! Tess hälsar :P

2008-02-08 @ 11:31:54
Postat av: Lisa

det kom från mitt hjärta :)

2008-02-09 @ 11:07:01
URL: http://Lisafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback