En till mil..

..inlägg.

Tack för påminnelsen Anna! Vi får se hur långt detta blir. Bara så ni vet så skriver jag ändå inte allt jag hade velat skriva när det blir sånna där långa inlägg. Men det är mest för att jag glömmer bort de=P.

Hm. Det är förra veckan jag har att skriva om nu. I måndags var det pysselkväll på skolan. Det var inte så många som kom men det var trevligt ändå. Jag åt massa clementiner och pepparkakor och drack glögg till det. Jag pysslade ihop en grej som ska bli en julklapp och så dekorerade jag några pepparkakor. Det var jätteroligt! Vi ska nog baka lite pepparkakor hemma i Växjö imorn så vi kan dekorera. Fun!
Just ja. Jag var faktiskt hemma från skolan i tisdags. Illa.. Men jag kände att jag behövde det. Det har varit så grymt mycket i skolan å med musikcafeet. Detta jullovet är Verkligen välbehövligt.
I torsdags var det julbord på skolan. Det var mysigt! Gott och trevligt sällskap. Nicole och jag slapp sitta ensamma denna gången=P. De hade dukat upp massa massa julmat, och dukat fint med blommor, ljustakar och fina servetter. Laxen var riktigt god! Men julskinkan gick inte hem. Så jag ser fram emot julskinka på julafton hemma i Växjö. Spexet var helkul med.
Hehe, hade velat visa er här.. Massa cred till tolk-klasserna!
I fredags var det julavslutning. Rektorn kunde inte närvara så biträdande rektor elle rvad hon är fick hoppa in. I vanliga fall (alltså förra året) tar det jättelång tid, för rektorn ska mala å mala å mala. Men i år tog det en kvart å det var mest för att vi fick lyssna på duktiga Henrik som spelade lite musik. Jag gillar korta tal=P.  Vi var inte så många som närvarade sista dan. Men Nicole och mig kan man iaf lita på;).

Så på lördagen kom Stefan och stannade över natten till igår. Det var jättemysigt. Nu jobbar han och jag ska upp till växjö imorn så vi kommer inte ses föräns på fredag. Men veckan är ju fullspeckad av massa roligt så det går nog snabbt.
Är ju julafton till exempel! Och så får jag träffa mamma och Anna som jag inte gjor tpå jättelänge.
Och kanske kanske får jag träffa Vicci och Isac. Hoppas hoppas!!!

Imorn ska jag alltså ta mig till växjö. Bussen går från affären typ kl två till hässleholm där jag hoppar på tåget till växjö. Jag behöver inte byta en enda gång, vilket är Grymt skönt! Speciellt när jag ska resa med två katter, väska och påsar med julklappar och kläder. Det ska nog gå bra=).

Såg förästen Den enfaldige mördaren på svenskan i torsdags. Har ni sett den? Se den! Hasse alfredsson har reggiserat den. Ni vet, Hasse i Hasse och Tage. Och han är med och spelar med. Och Stellan Skarskård spelar huvudrollen. Dom är så bra! Och filmen är så bra! Se den!

Och apropå filmer så såg jag Pineapple express häromdan med. Började se den en annan gång men tappade intresset. Men jag gav den en ny chans och den visade sig vara störtrolig!

Och som underhållning idag har jag mellan hemmasysslorna sett på
Dilbert på youtube. Helkul!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får alla oss andra som inte är dig eller Nicole att framstå som hemska människor som inte låter er sitta med (ni kan ta för er själva & ni satt inte ensamma) + att vi inte är att lita på.. Hrm..

2008-12-23 @ 10:24:24
Postat av: freja

Det var inte så jag menade. Det är svårt med tonlägen och sånt på internet, men jag menade inget sarkastiskt eller sa nåt som en pik. Och jag gjorde ju en blinkande smileys bakom påståndet att Nicole och jag kan man lita på. Det är ju inget hemligt att vi är minst borta från skolan? Håller du inte med? Men det var inte menat att vara taskit på nåt sätt eller göra nån ledsen. Vem du nu är!:)

Postat av: lisa

tack gumman...hoppas du har en bra jul

2008-12-26 @ 10:40:53
URL: http://lisafi.blogg.se/
Postat av: Anna

God Jul å gott nytt år!



du har ju inte skrivit nåt sen FÖRRA året!!



lol

2009-01-02 @ 13:38:23
Postat av: Anonym

God Jul å gott nytt år!



du har ju inte skrivit nåt sen FÖRRA året!!



lol

2009-01-02 @ 13:38:28
Postat av: Marica

Hej.

Jag har bytt namn och bloggadress. Checka gärna in den nya och du får gärna byta länkadressen. Kram

2009-01-09 @ 21:17:16
URL: http://ventesimo.blogg.se/
Postat av: Marica

Hej.

Vill du ha en ny design? Var med och tävla på nittonhundra88.

mvh

Marica

2009-01-11 @ 19:31:37
URL: http://ventesimo.blogg.se/
Postat av: Marica

Hej.

Vill du ha en ny design? Var med och tävla på nittonhundra88.

mvh

Marica

2009-01-11 @ 19:31:49
URL: http://ventesimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback