Uppropet

Idag är en bra dag. Jag känner mig så glad och.. upprymd=). Johanna kom till mig typ.. halv ett, och vi softade och drack te. Sen gick vi i god tid till uppropet som skulle vara kl två. Vi fick höra rektorn mala på i en timme typ. Han kan verkligen prata! Saker man kan säga med 10 ord, får han fram med 50 ord. Fast jag har ju hört allt det där innan.. Det är nog mer intressant och "spännande" första gången..
Sen bjöd skolan på fika och vi hälsade på några lärare och hade trevligt en stund.
Vid halvfyra tiden bar det av mot stan och cityzoo där jag fick lite småsaker kopierat så jag kunde skicka iväg lite brev å så...
Sen fikade vi igen=P. Och så hämtade jag ut lite pengar som jag fick tillbaka på skatten=).
Sen fikade jag med Annie en snabbis=P. Fika innebär alltså att dricka kaffe. Så ni vet=P.

Jag stannade till vid matöppet och köpte minimjölk, fryst blomkål och stimorol mint-tuggummin..  Ni anar inte hur mycke tuggummin jag börjatkonsumera. Och funlight. Denna veckan ska jag börja plocka in lite mer grönsaker och sallad i kosten.. Nu har jag precis kokat 300 gram blomkål som är 71 kcal.

Dexter ikväll! Fun=).
Oh, ställningen på väskorna är nu:
2 poäng till den vänstra
7 poäng till den i mitten
5 poäng till den högra
(jag har alltså fått en del röster via msn och tele)
Jag har fortfarande inte bestämt mig..

(Fixade över mobilbilderna till datan..)





Kommentarer
Postat av: Anna

Du får se till så att Lisa tränar lite också å inte bara Lillan..!



Gillar färgen på väskan i mitten mest... men har inte du redan en?? Den funkar väl fortfarande!

Om du såååå gärna vill köpa nån så kan du köpa en till mig:p

2008-08-18 @ 21:52:22
Postat av: lisa

naw vilka bästisar dom blivit:=) sååå söta e dom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback