Skolstart

Nu så! Nu kommer uppdateringen. Det har inte hänt så mycket på sista tiden. Några stora grejer dock (för mig).
Jag började äta nutrilett för ett tag sen. Idag är det dag 23. Det går för det mesta bra=). Börjad tugga tuggummi igen=P.
Jäkla massa tuggummin blir de..
Jag ska göra detta ett tag till.. börjar ev ta in lite grönsaker å sånt till lunch nästa vecka, när skolan börjar.
Och så har jag köpt en crosstrainer=). I love it!=D Det blev inte den jag visade här i bloggen, men i samma serie från
intersport.
Och jag blir bättre och bättre.. =D




Och imorn börjar skolan igen. Det ska bli så kul! har längtat så länge nu. Få rutin igen, å träffa massa människor varje dag. Å aktivera hjärnan igen=D.
Och det hör ju lite till att köpa ny väska när man börjar nytt läsår. Och jag har kollat ut några på Asos, men har svårt att bestämma mig, så jag tänkte be om er hjälp. Vad tycker ni om dessa?


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu börjar det likna något Ellinor. Fina allihop men jag håller på den till höger....

2008-08-17 @ 23:41:44
Postat av: Nicole

Oj Oj vad du börjar vara duktig, nu får ju en annan dåligt samvete.

Om Väskorna så håller jag med din mamma ;)

Postat av: lisa

den till höger får de bli...men de e svårt...men vi sejer den:)

2008-08-18 @ 22:24:52
URL: http://lisafi.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback