Nytt schema

Nu har jag precis kommit hem. Vi fixade bara våra scheman idag. Jag ska läsa matte, svenska och engelska C. Historia A, sammhälle B och naturkunskap B. Känns rätt bra!
Allmänklassen är enorm i år.. Typ 50 elever. Och så sa nån i förbigående att man behöver inte alls ha läst tre år för att få vara i collageklassen utan bara ha grundbehörigheterna, så Lisa, Nicole och jag hoppade över till den klassen. Innan vi kom var de åtta. Känns med bra=). Fast det har egentligen ingen betydelse.. Men vi kan kanske bli lite mer som en klass där..
Jag försökte ragga isbn:nummer till böckerna vi ska ha, men jag lyckades inte få ihop alla så jag får vänta ytterligare nån dag innan jag beställer.. Vill ju få allt sånt ordnat så fort som möjligt..

Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Klockan är bara halv ett ju..
Förästen! Imorn börjar idrotten efterskoltid. De är i idrottshallen 16-18 måndagar och onsdagar, och jag tänkte va med på det i år och komma in i det direkt.

Äh, de blir nog te och tv nu=P..

Kommentarer
Postat av: Anna

Roliga ämnen! Har du inte redan läst Historia?



Klar du ska va me på idrotten!!



Dåligt att ni inte fick veta böckerna ni ska ha! De borde väl inte vara så svårt å ha ett papper på det! Använder man inte samma böcker för samma ämnen varje termin?



ÅÅ... vad är det för skillnad på de olika klasserna? Allmänklassen/collageklassen

2008-08-19 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback