Lillördag

Skolan börjar komma igång nu. Vi gör lite vettiga saker på lektionerna och så. Måndagen inledde veckan med en lugn soft dag. Lite matte, mentor och sen idrott. Vi spelade minitennis då med (inleder typ alltid med det) och sen fotboll. Samma idag. Jag är verklign riktigt dålig på fotboll! Men jag försöker.. Kanske blir jag bättre så småningom. Iaf så bollen kommer i rätt riktning. Nu står jag på planen och har ingen aning om vad jag ska göra. Springer lite fram och tillbaka och snubblar på bollen då å då. Aja. Vi får se=).
Vårt schema har blivit lite ändrat så nu har jag fått en håltimme. Men de gör inte så mycke. Jag kan ju göra läxorna då=).
Idag har jag varit iväg hela dagen. Kom hem efter idrotten kl 18 och nu ska jag snart iväg igen.
Några från skolan ska ut ikväll och jag hakar på. Vi ska på kickoff till stenshuvud imorn så jag behöver inte gnugga mina geniknölar så mycket, och fixar mig nog igenom dagen lite bakis..
Jag har (hade) ett litet problem. Jag har aldrig varit ute en onsdag och jag har ingen aning om hur man klär sig, (Viky, jag behöver dig!!). Iaf, jag har nåt mittemellan. De skulle kunna vara vardagskläder och det skulle kunna vara festkläder.
Säkert och bra=P.

Kändes som att jag hade massor att berätta.. Har nog glömt lite nu. Får se om jag kommer på det senare=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback