Katy Perry - I Kissed a Girl




Denna spelades när vi kom till banken och ett par gånger senare och vi rockade loss rätt bra. Det var jättekul igår!
Men det känns idag. Eller när jag vaknade. Jag steg upp och kokade kaffe och kom fram till att jag Klarar inte den här stenshuvud utflykten.. Så jag sov bort huvudvärken och har precis gjort mig iordning.
Terese var på banken igår med! Var jättekul att se henne igen. Vi bestämde träff idag så nu ska jag åka in till stan.
Jag har lite dåligt samvete för att jag missde utflykten, men jag kunde verkligen inte röra mig imorse.
Aja.. jag får ta det. *fy mig!*

Kommentarer
Postat av: viviann

Hej Anna!

Vilken fin sida du har. Jag är hos din pappa och Sonja idag för att fira Sonjas födelsedag.

Nästa gång du kommer hit så kanske vi kan träffas, det vore kul.



Kram Viviann.

2008-08-28 @ 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback