Vår

Hehe, nu är Viky tillbaka på msn och har sagt åt mig att skriva blogg.. Så det är bara att sätta igång=).
har ju gått så många dagar nu igen. Jag tänker att jag ska skriva mindre och oftare varje gång, men det blir inte så=P..
Iaf.
Jag börjar med den 19 mars. Det hände egentligen inget spec, men det var en trevlig dag. Vi var lediga efter lunch för lärarna skulle ha nåt möte typ. Så Nicole och jag gick på stan.
Jag hittade massa fint.. Alldeles för mycket. Så fikade vi. På nya fina Fenix. Vårt nya favvoställe=).
Sen så träffade jag B och vi åkte å handlade tyg=). Ska fota å lägga upp.. Kanske till och med får det sytt å lägge rupp bild på det. Men jag måste köpa tråd med=P.. För de tänktet jag inte på då..
Massa fint tyg=).

Så på torsdagen den tjugonde såg jag på dansteater.. Den var jättecool!Gatans historia hette den. Var typ breakdance å beatbox å sånt.. Aldrig sett de i verkligheten tpy. Å aldrig en så bra beatbox! Hehe, visste inte ens att det hette så föräns en jag beskrev det för talade om det.. Riktigt bra var det iaf=).

Så kom påsklovet. Härliga ledighet. Men på söndagen så kom pappa å Anna så helt ledig var jag inte. Men det var jättekul att ha dom här=). Vi gjorde massa.. Hälsade på M, M, E och E en hel del. Åt middag där flera gånger=). Gott och trevligt! Tycker så mycket om de barnen=).

På fredagen bjöd jag ju på middg. Rebecka, Ida, Lindell, Nicole och Anna var här=). Jag gjorde grönsakspaj och bakade bröd. Tror det gick hem=).. De sa att det var gott iaf!=D Så skojjade vi å myste å hade supertrevligt.
Tyvärr mådde Rebecka inte så bra så hon följde int emed oss ut. Men jag är glad att hon var med på middagen iaf. Och vi får göra om detta snart.
Vi gick iaf till grand. Det var bra där med. Men det är bättre på lördagar.. Kändes skumt nog som det mest var fjortisar ute=P.. Å det bästa dansgolvet var stängt..

  

På lördagen jobbade jag lite. Anna följde med=). Hon ville se vad jag gjorde egentligen.. Tror inte hon var så imponerad=P.. Men hon gick å kollade på fiskarna å verkade rätt nöjd ändå..
Den kvällen hade anna å jag filmmyskväll. Vi såg Enchanted å Elizabeth. Elizabeth är en gammal film.. Helt ok.. Lång.
Enchanted är den bästa finaste film jag sett på länge.. Tycker så mycket om prinsessan.. Se den!! Den är helt underbar! Charmig och sprudlande!!
På söndagen åkte det.. Det var skönt lixom. Vi har ju bott tre personer i min etta i en Vecka!
Men det blir helt tomt med. Såklart..

Så började vi skolan igår igen. Vad snabbt tiden går å så fort  man vänjer sig vid nåt! Det kändes jättekonstigt att gå till skolan då, igårmorse. Och vi har bara varit lediga i en vecka. Weird, huh?
Idag fick vi massa info om högskola å ändrade regler, med kvoter till gruppe rå sånt. Men det orkar jag inte ta nu=P. Och nu för knappt en timme sen kom jag hem från en teater. Jag och Nicole var å såg på Mistero Buffo, med Öss Nujen. De var bra. Han var rolig=). Och bra när han spelade teater. Väldigt bra..

Sist.
Vill bara skriva lite om det härliga vädret med. Idag var det verkligen vår. Det var så skönt å fint! De små blommorna lös på margen å solen värmde ansiktet. Snart kan man picknicka!!=D

 

Katterna i badrummet
 
   

Katterna i bokhyllan
  

Kommentarer
Postat av: vicky

hehe, du har möblerat om! :P
nu ska jag sova, kram!

Postat av: Lisa

hehe lisa i väskan :) cutie

2008-04-02 @ 19:25:25
URL: http://Lisafi.blogg.se
Postat av: Catooliwia

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-29 @ 08:59:59
URL: http://catooliwia.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback