Mördarsniglar

Satt å småkollade på debatt på ettan nu. Jag såg inte riktigt från början så jag vet inte om jag missade nåt väsentligt som att "detta programmet är ett skämt" men det verkar rätt seriöst.
Alltså, de snackar om mördarsniglar.. Att de kommer ta över världen. Och att de tär politikernas ansvar att ta itu med detta. En snubbe småskrattade, men det var visst åt "de billiga poängen" motståndaren scorade.
Jag flinar iaf stort åt det.

Igår var det en komiker i aulan som vi fick lyssna på. En ståuppkomiker. Han var rätt kul.. Idag skrev vi prov på engelskan.. Det stora grammatikprovet. Men det bestod av två sidor så det var inte så stort. Men det kändes int ehelt bra.. Vi får se hur det går.. Imorn har jag bara matte.. Så skönt=). Slutar tio i tio på fredagar ju.

För övrigt så har jag fått fruktansvärt ont i ryggen. Det började sådär litegrann, och jag skyllde på att jag legat dåligt. Men nu känne rjag mig som en riktgit gammal gumma som gnäller bara jag ska knyta skorna. För att inte tala om hur jag går. Framåtlutat.. saknar bara käppen.. Men det går nog över snart.. Jag har äntligen kommit igång och börjat använda värmekudden jag fick av mamma i julas. Kollade upp hur jag skulle värma den å så.. Å den e jättemysigt. Varm=).

Och i helgen ska vi ju hem till Rebecka och äta middag å förfesta för att sen dra vidare ut å dansa. Ser fram emot det! Hoppas många kan komma med=). *blink blink


image341

Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch för sniglar :p

Postat av: Cecilia Grengby

Det kan låta stort att sniglarna tar över, men faktum är att de är otroligt många och förökar sig med en hastighet så en kanin blir grön av avund! Förra sommaren "plockade" (fångade)jag minst 500 st inom någon timme, på ett litet område. De är otroligt hemska!

2008-04-25 @ 18:36:15
Postat av: Vemundthale

Great .Now i can say thank you!

2008-09-11 @ 11:12:43
URL: http://vemundthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback