Lisa är tillbaka!!!!

Helt fantastiskt underbart!
Viky var här å tröstade mig och höll mig sällskap idag när min älskling var på rymmen. När jag följt henne till bussen å kom hem igen hörde jag nån jama. Jama som den verkligen ville nåt. Och jag rusade ut och runt huset och där står hon! Först kröp hon ihop lite men när jag kom närmare gick hon mot mig och jag kramade henne nästan så jag skadade henne. Jag var så lättad att jag darrade! När vi kom in började hon spinna. Jag satte ner henne vid matskålen och hon åt en halv dl på två min. Sen har hon gått å ätit igen och igen. Sen låg hon här å slickade sig om munnen och spann. Nu hör jag henne bakom mig, spinnande. Och i full rulle att bädda ner sig i mitt duntäcke.

Jag är överlycklig. Hela jag är fylld till brädden av vit skinande ren lycka!

Min underbara lilla Lisa!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

så jävla skönt! =D

Postat av: Christian

Underbart att höra!
Visste väl att hon skulle komma tillbaka, inte lämnar hon världens bästa matte i första taget. :)

2007-09-16 @ 22:31:29
Postat av: lisa

naw va härligt att hon e tillbaka...visste ens inte att hon varit borta :(

2007-09-20 @ 20:18:42
URL: http://lisafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback