Det är så synd att du är så söt.

Det är en bra dag idag. Trots att jag är hemma och sjukskriven. Men de e mest för att jag ska hinna med, kroppen ska få en liten chans att friskna till.. Nästa sovmorgon tror jag blir helgen v 40. Så idag ska jag samla energi att gå på en tid framöver.

Kollar på greys anatomy och lyssnar på världens sötaste sång..

Imorn kommer annapanna.. Ska mysa med henne imornkväll..=)
Och så kommer pappa och sonja.. Får fixa iordning lägenheten lite så de ser fint ut.. Men de går snabbt..
Och så ska ja till stan imorn efter skolan å shoppa lite nödvändiga grejor..

Förästen, kolla in resultatet på första provet!=D

Kommentarer
Postat av: Cecilia Grengby

WOW! Superresultat, det glädjer lärarsystern!

2007-09-20 @ 20:08:05
Postat av: lisa

åhh va bra...va e de för prov?har jag missat något? :(

Postat av: mig

http://www.moderskeppet.se

2007-09-28 @ 10:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback