a bit stressed

Händer massor. Pratade med N i tisdags och hon fick hjälpa mig reda upp lite saker. Blivit lite mycke på sista tiden. Jag skulle säga till att jag inte ska hålla i tröjorna å de på skolan. Jag vet inte hur jag över huvud taget fick den uppgiften, men nu har jag iaf meilat elevrådsordöfanden å sagt at tjag inte tänke rha hand om det=P.. Känns Skönt.. Massa sake ri skolan med.. Plötsligt, pang bom, har jag tre uppsatser att skriva.. Tror de blir lite av ett plugglov=P.. Haha, yeah right..

Ska på konsert ikväll. Ska se Emil Jensen.. Ska bli rätt mysigt.. var massa krongel med det innan med, om jag kunde gå eller inte, men det kan jag nu.. Skulle ev åkt till växjö redan ikväll, men jag får skjuts av min kusin som bor här nere och som med ska upp. Så de e ju bra.. Sen måste jag tillbaka till kristianstad imorn igen för jag ska jobba på lörda å sönda. Antingen åker jag men han (om han ska tillbaka redan imorn å de e ok) eller så tar ja tåget eller så får mamma köra mig.. Iaf, de löser sig nog.
Ska ju på begravningen i växjö. Mormors..

Har beställt lite grejor från
asos.com. Bland denna väskan=D. -->





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback