Sju sanningar..

Jag har blivit utmanad av Marica att skriva sju sanningar om mig själv. Here goes!

1. Jag är supermörkrädd men har kommit över det någorlunda. Men hade nog inte vågat sova hemma utan katterna=P..

2. Jag är perfektionist vilket gör att så fort jag ska påbörja nåt får jag megaprestationsångest. Big time jobbigt!

3. Jag Hatar att laga mat och det märks. Sist jag lagade mat så brännde jag köttbullarna å grejerna i ugnen var fortfarande iskalla i mitten. Grr!

4. Om jag bär på mycket tungt och har bråttom så blir jag jättearg på vinden om den blåser mycket=P..

5. Jag har lustig humor. Jag skrattar åt det mesta andra skrattar åt men jag skrattar åt mycke som ingen annan skrattar åt med. Och det är inte så ofta folk fattar mina skämt=P.

6. Jag är otroligt känslig. Vissa dagar är jag överlycklig och vissa dagar kan minsta kommentar få mig gråtfärdig..

7. Varje kväll när jag går å lägger mig kommer jag på 30 grjer under dan som jag gjort bort mig me=P..


I utmaningen så ska man utmana sju andra. Så jag utmanar...Terese,  Johanna , Lisa, Carolin, Viky, Anna, Citron, och Nicole. (Jag kan räkna, jag bara utmanar precis så många som jag vill!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback