Foto

Fredag och äntligen ska jag få träffa mamma och anna ikväll. Längtar! Vi ska mysa framför tvn ikväll och imorn ska jag dra med de på stan å visa cityzoo.. Ska försöka hitta ett par jeans me.. tror jag..

Iaf, igår spelade jag mjuktennis på friskvården.. Jag tänkte typ inte va med för jag orkade inte krongla med kläderna.. Byxerna e helt täckta av katthår.. Det borde jag kanske med köpa.. lite träningskläder..
Men jag var med lite endå.. Och det var SuperDuperkul!!
Ska Definetivt vara med nån måndag eller onsdag och spela mjuktennis.. Ångrade mig stort just då att jag inte hade med kläder å sånt..

På kvällen låg jag å softade i sängen och såg på dvd på datan.. Lisa på ena sidan och Tuva på andra.. Mysigt=).
Visst ja, tror lillan ska få heta tuva nu.. För blandar ihop de annars=P.. Men bloggen får fortsätta hete frejaochlisas. Tuva e med endå, så ni vet!! Hehe, kanske borde döpa henne blogg så e ju de problemet löst=P..

Nu sitter jag på fotolektionen. Jag e klar med de bilderna jag ska ställa ut.. Gjorde nårra till idag.. Tror jag ska ställa ut bilden på tjejen med.. vad tycker ni?



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillade bilden med tjejen, men den hade varit KLOCKREN om du hade haft bra skärpa på den. Hade blivit riktigt.. oh jag finner inga ord ! Men den är tjusig

2007-11-20 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback