dragit ut tand..

Nu har det gått massa dagar igen.

Helgen mamma och anna var här var jättemysig=). Vi softade och jag visade de cityzoo. Bakade en jättestor köttfärspaj som vi frös in. Det var inte det lättaste! Men god blev den=)..

I fredags var jag på gåsamiddag på orana. Det var jättetrevligt och supergott! Jag räknas visst som gamling där nu. Jag är ju trots allt utskriven. Men alla gamlingar skulle visst få en t-shirt. Orana firade 20 år med. Rätt stort ju.. Vi var 60 pers där. Mycke! Blev hur mätt som helst med..
Och så fick jag ju äntligen träffa min lilla knäppa viky=).
Men saknade hunniebunnie..

Sen jobbade jag lördag och söndag. Vi var massa som jobbade men det behövdes för det var massa kunder med. Invigning å allt ju. Lördagförmiddagen ägnade jag åt att göra bort mig om och om igen. Men sen gick det bättre..

Denna veckan började bra. Soft skoldag i måndags, soft igår. Hängde upp naturkunskapsplanchen. Jag hade gjort en om uran jue.
Men idag har varit helt Knäpp. Jag försov mig. Jag vaknade inte alls av väckarklockan. Fem över Tolv vaknade jag! Jag sov i tolv timmar! Och bussen jag skulle hinna med gick 25 min över tolv, så jag jäktade som f*n.
Men jag han iaf. Köpte en kaffe på donalds. Borde köpt nåt att äta med=P. För nu blev det ju aså att jag inte åt nåt innan jag kom till tandläkaren. De blev lite upprörda och blandade vatten med socker åt mig. För jag fick visst inte äta nåt efter de dragit ut tanden. Jag får äta flytande mat som fil å så nu. För fem min sen. Så det ska jag gå å göra nu. Är rätt hungrig å matt nu facktiskt..
Hehe, iom att jag försov mig så mycke så han jag ju inte oroa mig. Men när jag låg där i stolen så blev jag jätterädd och det kom lite tårar. Men de verkade inte tycka att jag var dum iaf.. De va jättetrevliga=).
Men det gjorde Ont! Och nu börjar det göra ont igen.. Åh, jag ska Aldrig mer dra ut en tand.. Fy..

Fiiiil...image200

Kommentarer
Postat av: citron

miip. ska du till växjö något i jul?

2007-11-30 @ 23:04:04
Postat av: Erlinghanne

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback