två dagar kvar till min dag!

Valde färger till min lägenhet idag. Brunt i hall och vardagrum och vitt i köket.. Blir målat på alla väggar.. Målarfirman skulle ringa mig i sommar typ.. Så de komemr nog inte bli så smidigt som det kunant bli om de målat det nu i juni, Innan jag kånkar dit alla möblerna.. Men men, det löser sig nog=P..

Praktiserade idag med. Fyfan vad trist det var idag. Jag har Bara GLOTT. Först satt jag inne å glodde sen ute å glodde sen inne å glodde igen. Sista tio minutrarna målade jag en bild som en bad mig om.. De var det mest givande på hela dan känns det som=P. Jag gick runt å försökte hitta nåt att göra.. Men asså barnen leker ju själva, och det är meningen. De som vill göra något met oss vuxna är de som vi måte försöka få in i kompikretsen.
Aja..

Hmm.. joggade med citron idag med.. För ett tag sen. Kändes bra. Pushade mig själv. Känns endå som det går framåt. Klarar Lite mer nu än vad jag gjorde när jag började..

Ska prata med Sn imorn. Får se hur de går.. Hon verkade lite sur i nårra sms innan ida=P... Ska kanske till orana på eftermiddan med.. Får se.. Tänkte ta med mig joggingkläder å försöka komma iväg lite då med.. Åså kanske jogga lite med citron på freda me..

Ihh, jag fyller år snart=D..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hmm........... räknas den här? =D

Postat av: freja

gaah:P

2007-05-16 @ 23:53:16
URL: http://frejaochlisas.blogg.se
Postat av: Viktoria

vilken tid har du bestämt på fredag? Du mååååste färga mitt hår innan dess! :P

2007-05-16 @ 23:54:21
URL: http://revolt.blogg.se
Postat av: freja

kl 18.00:)
antingen gör vi det imorn eller tidigt på freda?

2007-05-16 @ 23:55:39
URL: http://frejaochlisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback