Shoppingvecka

Praktiserade i tisdags och onsdags. Gick bra.. Funkar lixom..

Igår var jag och viky och lämnade blod.. Hehe, helt coolt=).. Min började pipa för att det inte kom nåt blod, men det var mest för jag inte hade fattat att jag måste krama handen å pumpa lixom.. Det gick bättre sen=P.. Och efterssom det var första gången så fick vi en varsin mer=P... Dom tyckte vi hade ätit för dålig frukost (flingor=P) så vi fick fika både före och efter typ.. Tog en fika på duvanders sen med. Ush.. Gillar inte alls duvanders.. Darins är mycke bättre=).

Apropå darins så var viky å ja där ida igen. Åt riktig lunch där. Har inte gjort det sen praktiktiden på orana typ.. Det var mysigt.. Vi var i stan å kollade in dom nya affärerna som öppnade idag. Typ cubus å bikbok. Det var rätt smockat med folk så vi kom inte åt så mycke. Hmm.. Har bara trista recensioner från de me=P. Bikbok har absolut helt knäppa storlekar. Fast det har jag ju vetat länge=P. Och cubus hade rätt kass inredning. Barn och damkläderna var helt blandade kändes det som. Det hängde kläder i en trång gång där det var jättesvårt att se och få plats. Det var typ Inga speglar ute i affären. Illa.. Hittade en snygg sommarjacka där. Fick stå i kö till provrummet för att kunna se hur den satt. Tack och lov var den för kort i armarna så jag köpte den inte=P..
Har gjort en beställning på ellos imorse med. Massa fina skjortor och blusar å leggings.. Och ett skärp..Har kollat på varenda hemsida ja kommer på och var i massa affärer på stan idag, det är Inte lätt att hitta ett snyggt skärp. Det enda snygga, tycker jag, är det på ellos.
(www.ellos.se - art.nr 210-8009)
image143

Fick ihop religionsarbetet i tisdags med.. Skickade ett paniksms till Sn på måndagen och på tisdan hade hon fixat plugghjälp åt mig=P.. Jh kom å hjälpte mig. Det funkade lixom, för då satt hon bredvid mig och då kunde jag inte ge upp. Så det gick.. Hmm.. undra om jag behöver pluggvakt till höst..

Ska gå ut imorgon. Känner inte direkt för det egentligen. Men det var riktigt länge sen vi var ute sist så det känns som att man får ta sig ut så man inte glömmer bort hur man gör.. Typ dansar å tar sig fram i baren å sånt=P..

Åh, glömde nästan. Har fixat sommarpraktik nu. Sn sa åt mig att fråga på cityzoo, vikys gamla. Viky hjälpte mig en del.. (tack!=) Och det gick bra.. Ska börja två veckor in i juni, så jag hinner flytta klart å så. Känns riktigt skumt att ta över vikys gamla praktik. Just för att hon är så hemma där lixom. Och jag har ju varit där skitmycke, som hennes kompis.. Nu ska jag lära känna dom med.. Weird.. Men dom verkar riktigt shysta där..=).


Saknar hunnie.. Du måste komma tillbaka till oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback