packat

Hämtade upp de fem kartonger jag had ei källaren och la ner allt sånt jag inte behöver använda. Som böckerna å prydnadsgrejer.. Och halva köket.. Har ju dubbelt av allt typ, oranas och mitt. Packade ner mina saker nu.. Så får jag klara mig på två grytor i några veckor... Det innebär mest att jag måste diska lite oftare=P..
Var kanske inte så smart att packa redan nu, men det kliar så i fingrarna att få göra det.. Förra gången blev det å superstressigt, och det vill jag inte att det ska bli igen..

Gjorde en lins och glasögon underökning i torsdags. Ska fortsätta med tvåveckorslinser. Valde typ de billigaste bågarna jag kunde hitta (typ 400 nåt tror jag) och endå blev de typ 2000. Och med linserna och undersökningen ska jag betala 3500 den 10 maj. Huh..

Igår spelade jag, v, c och citron lite kort i mitt kök.. Det var rätt mysigt.. Men vi var trötta allihop så de blev inte å länge. Tog en paos mitt i och såg på Sverige dansar och ler (femman typ fem i tio tror ja). De va jättekul!=D Se de=).

image134


Kommentarer
Postat av: Tiniuselizabeth

Very good guestbook. Interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback