flytta första juni?

förhoppningsvis blir det så. Kollade på lägenheten igår. Den var rätt mysig. Massa kökskåp i nån blå/grön/grå färg. Minns inte riktigt. Får plats med ett riktigt matbrd där och några vägghyllor.. Tänkte köpa de på ikea..
Dabrummet var också fräscht. Hehe, glömt om de fanns skåp eller hyllor där eller om jag måste fixa det med..
Fans tre garderober, vilket han berömde för det är ju bra med många garderober.. Hehe, tänkte jag, ja får nog köpa fem till å skruva fast i taket eller nåt. Det löser sig nog=).
Det var en jättestor sovalkov, så jag får plat med både säng, nattduksbord och databord där. Helsoft! Och satt redan grejjor i taket så ja kan hänga upp gardiner där.
Enda dåliga var tapetfärgen. Knallorange. Huuh.. Men nån som bott där innan har haft katt som rivit upp väggarna i hallen, å han sa att abk lovat tapetsera om men att de bar ainte gjort de, men om ja gnälle rlit epå dom så fixar de sig nog.. Anars får jag fixa de själv.
Den var jättenära skolan med. Och det går en cykelväg till kristianstad. Tippar det kanske tar en halvtimme å cykla de.. Ska prova iaf.. Ska utfoska jogginmöjligheterna med sen.. ser mörkt ut på eniro kartor... Vi får se..
Så på månda ska ja ringa sos å kolla å allt e ok där å ringa abk å kolla så allt e ok där..
Det är en massa kugghjul som rullar nerför en backa känns det som, och jag försöker knuffa dom i rätt riktning så allt ska gå i lås..
Fyller år mitt i allt nu med, så väntar ett tag med att packa..



Läs denna
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,1053720,00.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback