Finbesök

Mamma och anna är här nu. Helt mys. Fick massa presenter som jag öppnade direkt. Linnen och pyamas å småsaker. Och en plattång!!=D Från babyliss.. Som kan göra stora lockar med. Den är superbra. (wiiih=D)
Fick kort å pengar av morbror å mormor med. Helt gulligt. Fina kort=). Köpte skärp och halsband på stan idag för en del av pengarna=P.. Och mamma köpte ett par sommarbyxor till mig med.. Hehe, helt bortskämd nu=).

Igår var jag viky och yrsa ute och röjde. Class var typ helt tomt så vi gick till grand istället. Jag ville inte först för de e 20 årsgräns där å jag är ju bara 19, och det skulle vara Såå pinsamt om jag inte kom in..
Men jag kom in=). Vi förfestade på några glas vin och jag drack inte många cider ute. Varvade t.o.m med vatten!! Endå kända jag mig nästan full dan efter med. Helt weird. Skyller på vinet=P.
Grand var coolt förresten.. Ritkgit stort.. Jag hitta inte där inne... Men vi hade ju guide=).

Längtar tills pappa kommer på måndag. Eller tisdag.. Var typ ett halvår sen jag träffade honom sist..
Ska flytta på fredag.. Å lördag.. So fun!!=D

Förfesten.. Efter lite vin=P..


Bild på mitt plattade hår och min fina kamera!=D


Får göra nya hål i skärpet så jag kan ha de lite högre upp=P


Kommentarer
Postat av: Viktoria

fan, måste också köpa en plattång sen när jag får pengar! :P håret blir ju helt plötsligt mkt bättre :P

Postat av: freja

det blir det... och luggen bara ligger kvar där den ska:D:D

2007-05-26 @ 21:26:49
URL: http://frejaochlisas.blogg.se/
Postat av: Hallvardelin

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-04-20 @ 09:48:36
URL: http://hallvardelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback