dax att skriva igen

I måndags åkte vi till Ikea på utslussen. Handlade för precis 100kr. Ett skohorn, tre miniormbunkar, ett diskställ och 12 hyllplan. Soft=).

Var på orana idag.. Det var lite katastrof.. De var helt konstiga där och det kändes inte alls bra efter att ha varit där. Vi åt hämtkinamat. Det var gott iaf.. Och har lunch till imorn med.

Blir förmodligen i nästa vecka som jag ska till abk å skriva kontrakt.. Weii=)..

Jag vet inte om jag ska vara arg på orana eller inte.. De är helt konstiga i en annan fråga. Som är väldigt viktig för mig.. Jag vet inte om de e de goda eller onda i dramat lixom.. Trodde de var de onda igår, men fick höra att de inte var det ikväll.. Får se hur det går. Jag håller tummarna iaf. Stenhårt.

Åh, hämtade glasögonen idag med. Riktigt skönt att ha det klart.. De känns lite annorlunda.. Men bra..

(happy viky?;P)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

jag håller tummarna stenhårt jag med! Fan ta dem annars!
ja, jag är nöjd.. det var lite kort.. men jag är nöjd... :D

Postat av: Pederaurora

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2010-05-26 @ 08:18:04
URL: http://pederaurora.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback