baha, 28 år!!

Gjorde ett test på www.vuxenpoang.com. Fy, jag e 28 år enligt den=P...
såhär stod det..

Din vuxenpoäng är: 15.4


Din ålder borde vara 28.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.


Snacka om att känna sig om en tant..

Idag skrev jag mitt första hyreskontrakt... Bokade tid när jag ska hämta nycklarna.. Ska snart ringa boservice å be dom tapetsera min lägenhet.. Iih, ska bli kul=D...

Har planerat min födelsedag lite. Blir äta middag på nån resturang på fredan förmodligen med några, sen äta middag med några hemma hos mig på lördan. Sen kommer några till så äter vi glass å super..
Sen kommer nog familjen helgen därpå så firar jag med dom=)..

hmm..

Försov mig imorse.. Missade praktiken. De skulle iväg på utflyckt så jag kunde lixom inte komma senare heller.. Pinsamt värre.. Köpte en liten present till min handledare som hon ska få när jag slutar för att hon haft så stort tålamod och förståelse..=P..

Borde plugga lite idag med.. Ska föröka göra det..

Såhär ser de nya glasögonen!!



____________________________________



http://www.curiosityshoppeonline.com/aclene.html

Så sött!!
image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback