19 år i 25 minuter!!

Hehe, nu har klockan slagit tolv.. För ett tag sen.. Hmm.. känns inte så annorlunda.. Jag känner mig pyttelite mer vuxen kanske=)...
Och nobbad.. Skulle träffa en kompis som ställde in för han inte kunde.. Var kitnervös för de hela dan dag, så ha rinte tänkt alls på att jag fyller år..

Middan var trevlig typ.. Var ju helt ofokuserad.. Men de var helt mysigt att äta med alla dom som jag tycker så mycket om.. Saknade citron.. Och C.. Saknar C jättemycket..

Fick en micro av orana! det är värsta stort.. Känsn jättekonstigt att ja fick de=P... Det var både grattis på födelsedagen och avskedspresent sa dom=P.. Skrivs ju ut om typ.. tio dar e de väl?.. shit..

Efter middan (då jag blev nobbad via sms=P) gick viky å ja hem till mig å drack några glas vin typ.. Å poppade popcorn.. Dansade lite.. Var mysigt.. Lite vemodigt typ=P...

Nu jäklar ska ja bli vuxen å så på Egna ben..

soova..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja det blev lite vemodigt :P Speciellt när vi pratade med C ='(((((
ikväll blir det party =D

Postat av: robban

nobba väl dig inte på sms heller sötnosen :)
kan ju inte hjälpa hur syskonen kör bilar hehe :)
puss och grattis ännu en gång :) "gamlingen" :P

2007-05-20 @ 11:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback