VÅR

Nu gick det snabbt. Massa dagar rullade förbi. Har fått en hel del vuxenpoäng.
I helgen bakade jag och V kanelbullar. Mina blev sådär.. Jag tänkte, kanel är ju jättegott och sa "varför tar dom bara inte på jättemycket?" och hälde på massa massa kanel, och upptäckte sen när vi kulle provsmaka, Varför man inte har Så mycket kanel.

Det är några dagar nu som det har varit helt underbart väder. Då har vi passat på att gå ut, bli bländade av solen och bara njuta! Satt på balkongen igår och dack saft med is å sugrör. Innan dess var vi i stan och tivoliparken en vända. Bokade klipptid och köpte kaffe och fralla. Tess, C, V och jag sitter i parken och softar. Jag skulle precis säga nåt vettigt när jag ser att nån står å fotar oss och kommer helt av mig. Har fortfarande int ekommit på vad jag skulle säga..  Iaf, killen som fotar oss och en tjej kommer fram och presenterar sig för oss.
De är från kristianstadbladet och letar efter vårtecken. Helt gulligt, VI är ett vårtecken=).
Hon frågade lite konstiga frågor å vi svarade så gott vi kunde.. Får se om vi är med i tidningen idag.

Jag är sjuk just nu med. Blev det förra veckan i torsdagskväll. Sen e de helt weird, för på morgonen fram till typ tio elva kan jag knappt svälja. Sen funkar det några timmar. Sen på kvällen är det helt olidligt igen. Sjukanmälde mig till praktiken i fredags.. Och ska nog göra det idag med. För idag har jag ont i öronen med och jag har ingen ork att vara aktiv och igång å ha ögonen med mig. Är lite rädd att dom ska bli arga på mig. Men jag är ju bara praktikant. Det hade varit skillnad om jag jobbade och folk hade räknat med mig..

På onsdag ska jag besöka önnestad folkhögskola. Tror jag.. Lite spännande iaf...
Ne nu ska jag dricka te och se på nyheterna och tycka synd om mig och min hals.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Dina bullar smakade ju bättre än vad de såg ut iaf! :P Blogga mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback