Inför Idre

Nu bara väntar vi. Dagarna känns inte som riktiga dagar. Det kändes inte som torsdag igår och det känns inte om fredag idag. Och det känns inte som någon annan dag heller. Vi bara väntar.

Jag sålde mitt bord idag. För typ 178 kr eller nåt. Rätt gulligt, de glömde en hundralapp=).. Men jag är nöjd.
Har tvättat idag med. Så har några rena kläder när jag kommer hem och har rena kläder att ta med mig till Idre.
Och jag har städat. Dammsugit, dammat, torkat golv å skrubbat golv på toan. Känns fräscht!

Vicky och jag har käkat både lunch och middag idag.. Hehe kom på nu att det blev pasta med fick båda gångerna. Snabbmakaroner med tonfisk till lunch och stekt lax med penne och.. nåt.. minns inte vad det heter.. men nåt som ger smak till pastan iaf.. krämigt typ.
Gott var det iaf!

Imorn åker vi ut till orana, förhoppningsvis mitt på dan nån gång. Sen ska vi fööka hålla oss vakna till 03.30 på söndag morgon, då vi ska packa in oss i bussen å påbörja vår låååånga resa.
Tror inte jag kommer kunna hålla mig vaken hela natten, men ska föröka.. Får sova lite tänkte jag.. Vill bara inte sitta vaken 12 timmar på bussen sen..

Är lite nervös att jag har glömt nåt. Är nervös för att åka scooter.. Är nervös för att åka skidor. Jag kan inte det ju. Ska åka längd i år. Nån lätt runda. Asså utan läskiga backar.. ush.. Åh, jag hoppas det går bra..
Jag ska göra mitt bästa för att få roligt iaf..
En sak jag ser fram emot är att basta..
Och vi utlussare/eftervårdare får ju en egen stuga, utan personal. De ska bli rätt kul.. Ingen som tjatar på oss om att dammsuga tre gånger om dan typ..

Lisa är hos mamma å Anna hemma i växjö nu. Saknar henne jättemycket. Det är helt tomt på kvällarna.
Saknar henne verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback