Finfrämmat

Mamma och Anna kommer snart! de e så sega, åkte inte förens för en halvtimme sen, så de e här om typ en och en halv timme.. Men det går nog fort.. Ska bli så kul att träffa dom nu.. Saknat dom.. Och de ska få ta med sig massa saker hem... sånt jag inte vill ha längre.. Och de ska få smaka mina bullar som jag bakade i helgen.. Och se mitt nya fina hår..
Klippte mig ju idag. Hon som klippte mig var jätte trevlig. (klippte mig på pink, 200kr, rekommenderas till kristianstadsbor!=P)
Klippte snelugg lixom som jag kan kamma åt andra hållet så blir det lång snelugg.. Och jag får komma tillbaka om två veckor så klipper hon luggen igen gratis.. Nice lixom..
Jag ska byta schampo till elvital nu med. Det var tydligen lite bättre. Frisörschampo e såklart ännu bättre, men jag vill inte lägga 80 spänn på en schampoflaska. SÅ viktigt är inte håret. Men jag ska nog färga mig hos henne när jag fått lite utväxt. Vi får se..

Så här blev det!



Tog lite bilder på de jag köpte på Ikea igår. Massa vita lådor som jag har fyllt med papper och pennor å sånt.
Krukan kostade 19kr. Köpte tre såna. Ska ha de två andra på balkongen i sommar å så örter i dom.
Glasburkarna med pasta och de med kikärter, majs å de, de kommer också från ikea, men de har jag köpt för länge sen. Tänkte bara visa dom med. Gillar dom..




__________________



Har sett på Finding Nemo med mamma och Anna nu.
Såg den för länge sen, men kom inte ihåg så mycket.
Den var iaf jättebra!
Diggar Doris Stenhårt!
image116

Kommentarer
Postat av: Viktoria

snyggt det blev! nu blev jag nästan avundsjuk! :P

Postat av: Cecilia Grengby

Hej du! Vad snygg du blev i håret!!! WOW säger jag bara, vilken pingla! Åh, vad jag också vill till IKEA och handla...
Ha det gött!

2007-03-20 @ 20:48:55
Postat av: louise

Va fint håret blev! :)

2007-03-21 @ 09:53:03
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: Samuellotte

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-05-07 @ 10:41:51
URL: http://samuellotte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback