utekväll på Lotus Lounge

Veckan har gått fort. I måndags var jag i växjö å träffade ekonomitanten. Helt komplicerat, ska skicka in papper varje månad typ. Och kopior på räkningar å kvitton. ush.. Men skönt att de hjälper mig ju.. Och hoppas jag får den där aktivitetsersättningen snart..

När vi endå var i shoppingstaden växjö (de har ju gina tricot) så passade vi på att shoppa lite. Köpte två sommartoppar på gina. Och jag hittade en bikini!! På stadium. Helt skönt. Den är typ grön, blå, brun, vit och svart randig. Bra modell å allt sånt.. Fanns såklart inte på stadium i kristianstad..
På vägen hem körde vi inom ikea så köpte jag två korgar. De kostar 100 kr styck så jag tänkte först inte köpa dom (dyyra) men jag tyckte de behövdes i min bokhylla..

I onsdags var det gamla gänget sammlat. Hunnie, viky och jag tog en fika på darins. helt mysigt..

I torsdags gick jag till min nya praktikplats och bestämde tider och sånt.. Ska börja nästa vecka på tisdag. Kommer praktisera tisdag, onsdag, torsdag, 9-15. Helt skönt att vara ledig på måndagar..
Köpte periodkort med.. Ska gå tillbaka å fråga lite hur det funkar=P. Det är tre zooner men frågan e om jag bara kan åka önnestad-kristianstad på det eller om jag kan åka tre zooner nåt annat håll om jag redan är i kristianstad..

Igår åkte vi till orana och firade S. Jag var helt glad att hon bjöd mig. Kändes lite weird att åka ut dit efterssom jag är utskriven nu.. men det var mysigt.. De har ju värsta kocken där ute som kan baka supergoda och snygga tårtor.. Sen skulle vi ut. Vi var ett helt gäng, 10 pers typ. Förfestade hos viky och gick i samlad trupp till stan.
Gick på ett nytt ställe som typ ingen av oss hört talas om tidigare. Men de var helmysigt.. bra musik, bra dansgolv, mysigt ute.. Ett Stort minus var toaletterna. De var superäckliga.. Provade en ny drink, sex on the beach, supergod!

Har sovit hos citron inatt.. Helt mysigt.. Hehe, jag fick sova i loftsängen.. Nu väntar vi på att trion hos viky ska höra av sig å hänga på till Max..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback